Igår

Hehe, igår var en sån dag när inte så mycket gick så värst smidigt:P Direkt när jag kommer till jobbet får jag höra att något hade blivit fel i tidningen, en helsida hade blivit bortplockad utan att någon hade sagt något vilket gjorde att jouren fick gå in på söndagen och lägga in en pluggsida. Sen var en kollega sjuk så jag fick göra en tidning jag aldrig gjort förut. Men det var kul. Jag kom inte iväg på lunch i tid och hade inte matlåda med mig så jag fick köpa mat och äta själv.

Sen tänkte jag träna men alla mina träningskläder låg i tvätten så jag fick gå och köpa nya byxor och topp innan jag åkte hem. Jag MISSADE bussen med en minut så jag gick över på motsatt sida för att ta bussen åt andra hållet och komma till blomstergatan för att gå därifrån, tänkte att det gick snabbare än att vänta på nästa. Då åker bussen mot Rocklunda, alltså helt helt FEL, (man tror ju att man själv satt sig på fel buss i ett sånt läge, vilket inte hade varit omöjligt:P) Men bussen fick alltså vända och hem kom jag. Nå mat hade jag ju inte hemma så det fick bli en mix av det lilla som fanns.

På gymmet ställde sig en tjock kille bredvid mig på crossen efter två minuter, och FYFAN va han luktade ILLA!!! Han stank så att jag var tvungen att kliva av efter en minut och köra konditionen sist istället. Seriöst, man får lukta svett när man är på ett gym till viss mån, men att lukta gammalt svett är INTE OKEJ!!! Jag kunde inte andas när jag var två meter ifrån! Aja, det blev ett gympass och jag kom hem sen iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0