Motiverad - Omotiverad

Just nu är jag ganska omotiverad att vara kvar på mitt jobb. Jag har alltid tyckt om mitt jobb och varit en av få jag känner som har tyckt att det var kul att gå till jobbet. Just nu vet jag inte längre. Jag känner inte alls att de tar tillvara på min kompetens och driv. Jag är ju tokdriftig i det mesta, jag skulle kunna vara värsta tillgången för ett företag! Men nej. December kommer kunna bli lite småtungt. Kanske skulle ta tjänstledigt och plugga, eller säga upp mig och ut och resa!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag känner tyvärr lite som dig just nu! den glada emma som var glädjespridaren på jobbet verkar ha försvunnit! Hade jag inte haft träningen hade jag nog inte orkat med nåntng! judet nu ä det tyngre än någonsin!

2011-11-28 @ 17:00:14
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0