Oooh lalaa;)

Igår så fick jag ju skippa HIT för att Emlan var lite krasslig. Och vi vill ju INTE att hon ska bli sjuk inför resan så hon gjorde helt rätt! :) Men då var jag ut med grabbarna och tränade ben och gjorde lite överkropp sen. Vi gjorde utfallssteg runt 1,25 i Rocklunda-spåret. (30enkla + 30 enkla + 20 dubbla) x 7. Sååå med enkel huvudräkning blev det 700 st utfallssteg om man räknar den dubbla som två, 560 om man räknar antal steg. Sen sprang jag och Nicke 2,5km löpning i spåret och sen gick jag in och körde överkropp på gymmet.

Vart ungerfär som ett eget litet HIT-pass :) Och japp, jag känner av lite runt om i kroppen att jag tränade igår! Härlig känsla. Dessutom var jag så jävla arg när jag gick från jobbet igår så det var skönt med lite träning!!! :)

Kommentarer
Postat av: Salisen

Jag ÄLSKAR din header, SÅÅÅÅÅ SNYGG!!! Du e verkligen skit snygg på bilden :)

2011-11-03 @ 21:33:12
URL: http://salisen.blogg.se/
Postat av: Stora L

Verkligen superfin header! Det är dags för mig att göra en ny också, känns som om sommaren är över...



Varför var du arg på jobbet?

2011-11-04 @ 10:59:16
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0