Bra jobbat kroppen!

Har blivit lite jobb för kroppen på senaste tiden kom jag på, med startskott på Lidingöloppet. Sedan dess har den fått träna något nästan varje dag. Senaste veckan faktiskt varje dag till och med. Det har inte varit meningen, det är inte så att jag är träningsnarkoman eller nåt, det har bara råkat bli så. Och alla dagar har inte varit "träningsdagar" men kroppen har ändå fått jobba lite.

Förra veckan:
(Lörd: Lidingöloppet (15km löpning))
Månd: 6km cross + styrka
Tis: 6km cross + styrka
Tors: 7km cross + styrka
Lör: 6h golf, styrkepass och 5km löpning
Sön: 5h golf

Denna vecka:
Mån: 7km cross + styrkepass
Tis: 3h golf
Ons: 7km cross + styrkepass
Tors: Cirkelfys

Så imorn ska jag inte träna! :) men jag gillar när det händer massor och man inte bara ligger på sofflocket! :) Det som är lite synd ändå är att det ju inte syns någonting på kroppen att jag faktiskt tränar. Grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0