Ctrl Z, Ctrl Z, Ctrl Z, Ctrl Z

Varför var jag så dum! Ångrar mig massor! Den var ju så lång och behaglig. Nu bara kortare och dryg. Luggen var jag nöjd med och håret kändes för långt och inte snyggt, och vad gör jag? Jo jag KLIPPER luggen och har kvar längderna, hur dum får man vara! Usch! Men men, jag vänjer mig väl och så länge får jag ha lite "myslugg". Fint till hösten dock. Men jag tycker att jag ser grabbigare ut och DET gillar jag inte. Äsch, kanske bara har pms, men när jag vaknade i morse så var det första jag tänke.. "fan, vad har jag gjort, jag vill inte vakna" :( Nej det är inte det att det är asfult, men jag tycker fortfarande att det är jävligt drygt! Bra frissyr men fel tidpunkt liksom.

Hur det än är och hur töntigt det än är så sitter självkänslan ganska ofta i håret. Bad hairday gör ju inte en glad direkt!

Kommentarer
Postat av: Stora L

Åh va jag lider med dig. Håller med om att det är jättefint, men ibland känns det fel i hjärtat...

2011-10-14 @ 15:34:06
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0