God morgon fredag!



Fredag idag jag, herrejösses va veckan har gått fort! Det har varit en bra vecka! Glad tjej! :D Får se hur glad tjej jag är efter att ha varit hos frissan i eftermiddag. Orolig. Men jag behöver verkligen klippa mig så jag har väl inget val! :) Nu är det fika på jobbet så jag passar på att göra ett litet inlägg på den annars lite ensama bloggen. Jag måste fixa högtalare till imorn, det är mitt problem. Fest imorn och jag har inga högtalare!!! Någon som har får väldigt gärna hjälpa mig med det! Snäääällllla snälla snäällllla!! :D

Å så är jag typ sugen på att spela golf varje dag! Jag är glad med livet och ibland undrar jag hur jag ska "få plats och tid" med någon pojkvän. Känns som att tiden jag har inte räcker till till det jag vill göra som det är nu. Känns som att jag inte ens hinner träffa alla vänner jag vill träffa. Hur hinner de som både har förhållande och barn?! Visserligen lever jag ju ett rätt egoistiskt liv där det handlar om att jag gör allt jag vill göra! :P Men det är ett väldigt skönt liv och jag älskar det! :D Problemet med det är väl att jag har fyllt upp mitt liv till bredden med allt jag redan älskar så jag inte behöver ha något mer;) Men det ändrar sig nog sen kanske :)


P:S Drömde förresten att jag fick 2000kr i löneförhöjning, men det lär väl knappast hända.

Kommentarer
Postat av: Stora L

Härligt Helena att se dig pigg och glad och sådär strålande som bara du är!



PS! Du hade förtjänat en löneförhöjning på 2000 kr!

2011-10-07 @ 13:14:49
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Stora L

Ja, det kommer bilder från resan snaaart. Jag håller på att fixa lite tidsinställda inlägg med resebilder. Och mer.



Jag trivs väldigt bra. Men saknar er. Galet att det gått mer än ett år sen jag var hos er snart. Det känns som igår jag var där och gjorde annonser på löpande band, hängde med roligaste kollegorna och spenderade massa tid på tåget. :)

2011-10-07 @ 15:00:07
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: emma

Söt tjej!!!!!

2011-10-07 @ 17:11:03
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0