Jeans



Hehe, ni vet ju hur vi tjejer säger att vi inte har något att sätta på oss, och jag tycker aldrig att jag har byxor, men så vid närmare eftertanke så har jag ju faktiskt det. Här är mina JEANS som jag har. Och då har jag bara tagit med de jeans jag faktiskt kan ha och använder, skulle jag ta med alla jeans jag har i garderoben så skulle det bli för många. De jag har är:

Halvmörka baggy, Vero moda ( mina baggy mörka fick inte vara med)
Ljusa Boyfriend, Cubus
Svarta med dragkedja bak, Vero Moda
Slimmade halvljusa, Vero Moda?
Mörkblåa, Vero Moda
Svarta, Vero Moda
Röda, Cubus
Beiga, Cubus
Vanliga blåa, Vero Moda
Gråa, Cubus
Korallfärgade, JC

Tror jag saknar ett par vita, sen har jag ju typ alla färger! Favvojeansen är de svarta med dragkedja bak, känns som jag har dem jämt. Sen älskar jag de mörkblåa jeansen och sen röda och korall! :) Fast de slimmade halvljusa tycker jag också om och är jäkligt snygga. Å mina baggy och boyfriend är ju hur sköna som helst. Haha Jag tänkte bara skriva ett par favvosar, men slutade ju med att jag typ räknade upp alla! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0