Lördag morgon 07.00



I lördags gick jag upp klockan sex för att spela golf! Så strax innan klockan sju kom jag till golfbanan och då var det bara jag där. Sen lite senare så kom solen fram över trädtopparna. Det var så fridfullt och fint när dimman låg lite kvar efter marken. Man kände sig som en pensionär. Vi skulle egentligen slå ut klockan kvart i åtta, men pojkarna var sena så jag fick gå in och boka om tiden till 8.20. Träffade på Micke på fredagen hemma hos Calle när vi var där och lirade kort och blev då inbjuden att hänga på han och de andra två ut och golfa dagen efter på Skerike. Härlig förmiddag på golbanan blev det! :D

Efter 6 timmar på golfbanan drog jag till gymmet och styrketränade och sen 5:an i Rocklundaspåret. Hem och duscha och äta och en iväg med Emma till Erikslund. Var tvungen att lämna tillbaka ett par impulsköp :P På vägen hem stannade vi på Donken och satt där och åt glass med MASSA chokladsås! Trevlig grabb i kassan lassade på ordentligt efter vårt önskemål. Kvällen avslutades med att jag åt tacos hemma hos mamma och pappa och sen åkte över och mös med Emma. Vi kikade på bröllopsduellen och hade bara allmänt jättemysigt.

Igår söndag, hade jag abstinens efter att få spela igen så jag lurade med mig Micke ut igen på en golfrunda på Orresta. Så där hängde jag halva dagen. Sen tog jag mig över till Kristoffer på kvällen och kikade lite film och söndagsmös.

Ännu en klockren helg som innehöll massor av saker som jag älskar, vänner, golf, träning, mys och bara allmänt välbefinande!



Jag spelade med Micke, Herbert och Ervin. Mycket trevliga grabbar! Gillar trevliga människor!:) Och sen gör det ju inget att vissa är fina att titta på också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0