Måndag morgon

Hüt bin ich schlii müüd.... (idag är jag lite trött;)

Det blev en del Red bull & Jäger i lördags. Länge sen jag festade nu. Jag hoppas verkligen att alla hade lika kul som jag hade! Det var lite synd att vi tappade bort varandra på BMB sen bara. Jag älskar verligen såna fester när man bara är konstant glad hela tiden! :) Det var jag! Inte ett bekymmer i hela världen. Jag hade mina älskade flickor kring mig, och sen träffade vi på mina kära pojkar, vad mer kan man önska sig? Sen älskade jag när vi satt och åt. 10 tjejer sittandes på golvet runt mitt runda bord. Såå mysigt! Och jag blev glad när de tyckte om pajen som jag hade gjort också!

Igår gjorde jag absolut ingenting förutom att städa upp efter i lördags. Jag gick över till Kristoffer och bara låg och degade i soffan och glodde på tv. Sen kom Jonas hem till mig och jag fortsatte dega lite med honom. Skön söndag!:P Jag brukar aldrig dega en hel dag sådär för jag får så dåligt samvete, men just igår så sket jag i det. Jag måste väl också få ha en sån dag! :)

Jag vill ha tjejfest snart igen!!! :D Men så länge så är det nu dags att ta tag i nästa fest! Jag är ju partyplanner för jobbfest som är om ett par veckor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0