Blodomloppet - Regn regn!



Fan va skönt det var igår att få trycka på sig massa torra kläder efter en timmes joggandes i ösregn. Man kände sig och såg ut som en dränkt katt! Det började två minuter innan start och slutade två minuter efter min målgång. Allt var helt genomblött, så det var bara att strippa och dra av sig linnet och sätta på sig ett nytt. Byxorna kunde jag tyvärr inte ta av så det var bara att sätta på sig ett par övergragsbyxor och cykla hem fort så man kunde ta av sig allt och hoppa in i duschen. Tog mig runt på 58 minuter, men hade kunnat trycka på mer + att det var en jävla propp i början som gjorde att det tog mer än 5 minuter innan man kunde springa mer eller mindre ordentligt. Men bättre än tjejmilen förra året så det får vara okej efter alla problem jag har med vaderna. Har inte alls ont idag! SÅ SKÖNT! Känner bara lite träningsvärk i ryggmusklerna, men annars inget :)

Min telefon hade en svart stund igår också, den dog helt av regnet. men sen precis innan jag skulle sova så betämde den sig för att leva lite till! :) (hehe synd, för då får jag inte köpa ny;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0