Fredagsinlägg



Passar på att skriva ett fredagsinlägg på lunchen. Det är mycket att göra nu på jobbet alla dagar. Just nu har jag iofs lite extra när en person är ledig och det hade räckt med mitt eget. Det är härligt höstväder ute idag och det gör mig så glad. Jag har mina röda byxor, jag gillar dom skarpt och har letat länge efter ett par. Och nu är det tydligen en trendfärg och finns därför att köpa, köpte de förra veckan. Fast de är redan lite för stora. Köpte i en lagom storlek och så töjer dom sig. Fast det är å andra sidan bättre, än jag har några byxor som jag väljer att inte ha just för att de sitter så trångt.

Bilder kommer på allt annat sen som jag shoppade loss förra veckan :P

Kebabrulle blev det till lunch också. Jag missade förra fredagen då vi har som tradition att äta (lönehelgen) eftersom jag ansåg att det inte var så bra att trycka i sig en sån som typ sista måltid innan Lidingöloppet. Bra dag idag! :) Inga planer för helgen, såå skönt. Ska träna imorn bitti och så bara sen ska jag umgås med vänner.




Hehe, över till något annat kul, bonde/fredagskul! Titta här! Det här är humor! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0