Kokar

Alla ska vara lika, därför är man emot lönesamtal. Det blir tydligen inte längre objektivt, utan mer kyssa röv (?). Då undrar jag vart fan objektiviteten ligger i att mina kollegor istället ska bestämma över min lön. Jag kanske är knäpp och osolidarisk och massa sånt, men jag känner mig helt handikappad och förbannad att inte ens få chans att säga min sak på tre år. Det jag GÖR för företaget har ingenting med subjektivitet att göra! Jag tappar viljan att ställa upp och vilja göra mitt bästa...

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig! Vi alla är inte lika! Vi ska inte ha samma pengar! ingen ska åka snålskjuts på nån annan!

2011-09-20 @ 21:15:22
URL: http://psajk0b.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0