American Pie Reunion



Var på bio nu på kvällen med Emma, Jonas, Nicke, Tossa, Calle och Elina. Tycker det va en rolig folm jag! Och nya bion får helt klart godkänt! Tycker att det är kul att fi fått en ny! Kommer nog gå på bio en del. Jag tycker att det är en mysig sysselsättning. Det måste bara finnas lite filmer man vill se :)

I går lördag va jag annars på Hatten en sväng. Mycket trevligt :) Faktiskt mycket fint att titta på. Både jag och Fia undrade typ vart fan alla kom ifrån! Dansa lite och prata med trevliga människor. Måste dock ta fasta på en grej och försöka leva lite mer efter det. Man ångrar hellre det man gjorde än det man inte gjorde. Och jag borde göra mer som jag kanske får ångra ibland haha :) Måste göra lite mer galet!!! Säger till mig själv, "Helena, sluta vara en fegis!":P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0