Arbetsskada

Det finns en grundanledning till att jag tränar först och främst. Nu känns det att jag har kört mycket kondition och mindre styrka igen, för jag får direkt ont i axlar, vid skuldran mest på vänster sida. Fan, nu måste jag köra lite styrka igen, för det är så himla drygt att ha så ont. Det räcker med två veckors träningsuppehåll och jag får ont. Träning är verkligen min räddning när det gäller arbetsskada som vi får som sitter mycket vid dator och jag tror de främst består av att jag använder vänstern jättemycket till kortkommandon och då blir det en spänning. Jag har kännt det varit på väg ett par dagar, Ajajaj... :( Det värker... Och golfen hjälper inte direkt till till att få mindre ont... lite ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0