Blivit med träningsblogg

Nu mina vänner har jag blivit med TRÄNINGSBLOGG!!!:D Den heter pannben.blogg.se och ni hittar den här! :) Jag kände att det började bli aldeles för mycket träning på denna blogg och kände att det skulle få sig en egen! Då behöver jag inte skämmas över att det blir så mycket inlägg om det!;) Och tråkigt för er som inte har samma intresse. Men för er som HAR samma intresse, kika där!!! :D Där kommer ni kunna följa min väg just nu främst mot att göra halvklassikern! :) Just nu har den exakt samma utseende som denna sida, men det är innan jag hunnit göra en header och lite sånt. Ni får nöja er med att de är lika så länge! :)

Hiss eller diss på det??!

Kommentarer
Postat av: emma

Den funkar inte:(

2012-04-09 @ 11:01:48
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0