Sonntag



Söndag idag mina vänner! Va på ett grymt CGX-pass! Riktig svettapa blev jag! Jag tror jag har mig ett nytt favvopass :) HIT får hoppa ner på andraplats. Älskar att det är så hög puls hela tiden! Sen är det ju såklart som med allt annat att det blir så jobbigt som man gör det, och idag tyckte jag att jag mosade på riktigt bra! Älskar känslan när man är klar och det blir ett skönt lugn över kroppen, energin flödar! Passade på att förnya mitt kort idag också för att kunna boka saker på nästa vecka. Denna gång blev det ett ALL-kort. Så nu Emlan får du sällis på andra pass, nu slipper du inte mig;) Ska försöka gå på minst ett spinning-pass i veckan nu också. Kommer lägga om min träning lite för att rikta in mig på halvklassikern. Det betyder mycket mer kondition och mindre styrka. Det är ett måste. Cyklingen är ju först ut så där måste jag lägga krut. Bygga upp cykelmusklerna men också löpningen. Så den som vill hänga med och spinna med mig eller kan tipsa om vilka pass som är bra så är ni såå välkomna! :D

Idag har jag även fixat massa hemma, rensat ur massa skit, bla medicin/nyckelskpået som jag inte fick in typ nått i som nu ekar. Och rensat bland papper. Slängde två kassar med papper och skit från fler ställen, än är jag inte klar. Tok va mycket skit man har!!! Hittade tex en hel låda full med mitt ex gamla utbildningspapper och instruktionsbäcker till hans högtalare. Nu är den lådan tom. På listan: Resterande alla papper bland "viktigapapper-platser", skåpen under tv:n och badrumsskåpet. Meeen, jag funderar faktiskt på att ta söndagkväll nu och kika på nån film och njuta lite av helgledigheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0