Finsöndag



Söndagen spenderades i Lottebo och på Hälla GK. Satt i solen nästan hela dagen och nu luktar min hud sol :) Haha bränt fläsk! Gick hyfsat bra att slå idag. Mär jag började slå slog jag bara rakt och långt. Sen blev jag nog trött och slog sämre... eller så va det det att jag började tänka på vad jag gjorde. Med lite musik i öronen går allt! Mina bollar går ju som vanligt höger! En kopp te i soffan är mys nu, sen är det bara å sova, blev lite för lite sömn denna lördag också. Förstår inte att jag ska vakna så tidigt. Drömde hemskt, dels att det var djur som dog och sen så drömde jag att det började brinna i skogen en bit ifrån där jag va, det va som en enda kam som kom emot än av het låga. Usch. Känslan av total förstörelse om om man skulle stryka med....

Hade inte ens lust att träna idag, valde solen istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0