FO Dokumentären

Sitter och kikar lite på Fråga Olle Dokumentären. Tycker det är lite kul att se va konstiga idéer vissa människor har, men det är kul att vi är olika. Haha, man känner ju sig otroligt oextrem i sammanhanget och typ nästan pryd i jämförelse. Känner väl inte att varken fisting, att trampa runt på någon eller att spela in en porrfilm lockar mig. Bli påsatt ashårt i analen skulle jag väl inte heller föredra faktiskt. Och jag måste erkänna att jag faktikst bytte kanal när de visade när de spelade in en homosexuell porrfilm. Jag kände själv hur fel det va att byta kanal och nästan så jag skämdes över att jag reagerade så men jag inte kunde titta på det, jag kände mig obekväm och det va inte alls något jag ville se. Man vill inte se allt. Vissa vill inte se andra saker, men jag ville inte se det. Jag är absolut varken homofob eller emot det öht, jag tycker att det är bra att de har med det i programmet lika naturligt som allt annat!

Nu blir det sängen för mig med, imorn är det fredag och jobbfest! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0