Golf och lite träning



Idag när der var så fint väder så kände jag att det drog i golfmusklerna och jag tog mig därför en sväng till rangen. För mig är det verkligen som att dra ner på takten och andas in bra luft. Det är så lugnande för mig att stå på rangen. Nåja, iallafall när jag kommer dit och en stund in, men om det börjar gå asdåligt så blir jag lite stressad igen. Men jag får liksom härliga känslor i hela kroppen av att vara där. Lyssna till fåglarna som kvittrar och höra ljudet från bollar som träffas. Även om det bara blir en halvtimma, så blir det en halvtimmas avkoppling och lugn för mig. Kan behövas ibland. Love it!



Efter rangen tog jag mig vidare till Björnö för backträning. Shit, det måste jag verkligen träna på med tanke på att Lidingö består av endast backar typ. Och jag är sämst på det :P Glöm förresten inte att kika in på min träningsblogg där jag bloggar lite mer om träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0