Herr kanin :)



Tänkte först skriva rubriken på engelska, men insåg att jag skulle kunna få massa sökträffar då som inte alls är relaterat till min chokladhare hahaha :P Den godbiten fick jag av Pia på jobbet idag och står och håller mig sällskap så skrivbordet! Hon önskade oss glad påsk. Under all kritik är att vi inte fick ens en enda godsak eller påskhälsning från företaget! Inte ens ett uns. Under all kritik. Bara själva grejen, kostar inte mycket att köpa en skål med godis och ställa i fikarummet... Inte för att jag äter så mycket godis:) men det är en principsak!

Det straffar jag dem med att skriva ett blogginlägg på rasten bara för det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herr kanin på skrivbordet och mr rabbit under skrivbordet?? :P

2012-04-05 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0