Hos Sjukgymnasten



Jag va hos sjukgymnasten idag för mina vad/benhinneproblem :) .... Och kom ut med ett tejpat knä haha! :P Såhär va det, de kände och klämde på typ allt från knä till fot och dels så var jag kort i vadmuskeln (man ska kunna sitta ned på huk med rumpan rätt långt ned utan att lyfta hälarna och det vet ni som tränat med mig eller var hos Calle då vi provade det, att jag inte kommer långt innan jag trillar baklänges;)) och dels så hade jag lite instabila knän. Det vänstra var värst och att jag har mer ont i benhinnorna på vänster ben kan ha att göra med detta. Att jag var instabil kunde han också se på mina skor och inuti på sulan... Jag trampar liksom runt mer i ena skon än den andra. Fascinerande vad man kan se :) Därför provade de att tejpa knät för att jag skulle bli mer stabil när jag sprang idag.

Det jag är som GLADAST över är att jag fick klartecken att springa så mycket och ofta jag ville, så skulle han laga mig och de problem som kom på vägen!!! :D Så nu ska jag mosa på så får vi se då :)

Jag får springa jag får springa jag får springa!!! :D
Me happy!!!
(bara hoppas att de faktiskt kan laga om jag får asont sen bara :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0