Löpvända i blåsten



Idag va jag inte så sugen på att ta mig ut och springa kan jag erkänna, dels för att det va kallt och blåsigt och dels för att jag var lite trött. Det blev nämligen ett spontant spinning medelpass på Rockis igår. Hehe, kom dit två minuter innan passet började, hejja hejja :P Sen vill jag hinna löpträna tre ggr/veckan och jag behövede lite luft som bara sitter inne på ett kontor hela dagarna så jag tog mig ut ändå! :)

Det är förresten tur att det inte är skönhetstest haha. Med benvärmare och sen billabongskjorts utanpå löparbyxorna för att inte frusa om rumpestumpen;) Kanske kommer upp bild sen men nu måste jag sova!



Testade runkeeper för första gången. Det gick bra! Värre var det med spotify som bangade när jag va i Rocklundaskogen, kanske var det dålig täckning. Måste ladda ner massa offline. Blev iallafall 9km på 53 min. Galet med calorier den tycker att man förbränner btw.

I morgon blir det välförtjänt VILA för hela kroppen! Och moffa lite gottit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0