Påskafton




Igår va jag lite mer kärring än vanligt och klädde upp mig lite fint till påskkärring dagen till ära :) Bästa minen var mamma som såg mig när jag kom hem till dem. Sen sa hon att jag va jättesöt ;)



Jag och Wilja gjorde en jättegod påsktårta med chokladinnehåll (läs kladdkaka;)) garnerad med persikor och jordgubbar! Det var även en fördelsedagstårta till min kära mamma som fyllde år! :)



Dagen avslutades med lite partaj hos Calle och Elina och sen hatt med lite goa människor! Mer sånt mer sånt! Jag hade jättetrevligt och vill att alla dagar ska vara så! Var :)

Kommentarer
Postat av: emma

SÖÖÖÖÖÖÖTAST!!!!!!!

2012-04-08 @ 17:56:52
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0