Spining intervall

Idag har jag då även provat spinning intervall. Riktigt kul även om jag egentligen inte tyckte att ledaren var så rolig och musiken halvbra. Vi körde på bra jag och Emma. Och det är så himla kul med mål. Just nu tränar jag ju för att nå ett visst mål, dvs vara bra förberedd inför Halvvättern och Lidingö15. När vi körde sista intervalen på sista nivån så va jag rätt trött men vred upp motståndet och tänkte "halvvättern, måste klara halvvättern, det här är inget mot halvvättern" Det är mitt mandra när jag är på spinning och det är jobbigt, jag kan öka och hitta styrka i att veta att jag tränar mot ett visst mål, konkret och mätbart! :) Kommer nog åter nog återkomma till det mantrat här många gånger fran till juni ;) Weeehoooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0