Spinning - puls

IDAG har jag börjat min satsning på riktigt inför HALVKLASSIKERN! Känns jävligt bra faktikst. Jag är motiverd, taggad och sugen på att göra detta bra, och jag inser att det krävs en hel del arbete från min sida. I strävan efter att nå mina mål har jag idag alltså provat spinn-puls. Jag har gjort skivstång-spinning en gång och då är enda gången jag har suttit på en spinningcykel. Nu har jag haft tre grymt bra träningsdagar med mycket ork och pannben, riktigt stolt faktiskt:) Löpningen/backträningen i lördags, CGX igår och spinningen idag! Avslutade med lite magträning efter spinningen också. Innan jag juni har ska jag ha kört på intensivpassen! Just nu (peppar peppar) flyter träningen på och jag tycker att det är riktigt kul. Inte en "måste-känsla" eller jobbigt om jag skulle hoppa träningen en dag. Jag tror att jag har hittat en skön balans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0