Tisdagsspinning



Hehe, liiite träningsvärk jag har sen igår;) Mest i skinkor men även lite i låren, ryggen, sidan av magen och bröst. Tilltar mer och mer, och det är jobbigt att resa sig från en stol och det är lite småjobbigt att röra sig haha. Tänkte att jag skulle försöka röra på benen lite så de skulle må bättre så jag gick på Spinning Intervall. Denna spinning intervall är uppbyggt i uppvärmning, tre intervallblock och nedvarvning.

Intervaller
5x2 min tuff spinning, 5x1 min tuffare spinning, 5x40 sek tuffast spinning

Jag säger bara en sak. Det som tog mig igenom passet var pannben, pannben, PANNBEN. Med lite viljestyka kan man göra massor! Jag blundade och tänkte på Vätternrundan, hade mitt mål i sikte och cyklade av bara satan. Eller iallafall så pass mycket min kropp förmådde:P Nästan så strechingen var värst. Fick ju knappt över ena benet över det andra när man skulle strecja skinkorna hahaha! :P Myyyys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0