Tjejmys på tabban!



Igår firade vi Emmorna på Tabazco! Riktigt tjejmys! Vi saknade dig Emelie!!! Å så blev jag också lite firad eftersom jag också fyllt år! :D Hihi, fick ett sällskapsspel som jag hade önskat mig så nu ska vi spela spel! :D Baconinlindad gratinerad getost med pinjenötter till förrätt, oxfile med pommes och murkelsås till varmrätt och VIT CHOKLADMOUSSE med hallon till efterrätt! MUMS! Riktigt mys!!!

Efteråt gick jag, Sara och Ulle vidare till Hatten! Tjejorna stannade inte så lättelänge, men jag hängde kvar med Jonas och Johanna efter att de gick så det gick ingen nöd på mig:) Jag hade verkligen en jättetrevlig kväll!

Vet ni, jag måste bara säga att så mycket komplimanger från alla möjliga som jag fick igår va helt fantastiskt värmande! Upplyftande! <3 Fick två erbjudande om sovplats också men var fin flicka och sov hemma i min egna säng:)

Idag har det blivit lite mys hemma hos mamma och pappa, en sväng till Intersport, hälla shopping och Maxi med Emma i jakt på cykelskor och lite andra träningsklder. Tvättning och städning hemma, helt galet va fort träningskläderna tar slut! Ska ev iväg till rangen sen och slå lite och sen ska jag nog landa i soffan för lite söndagsmys. Kanske se en film det vore mysigt! Just nu är jag hungrig, måste fixa mat!

Kommentarer
Postat av: Salisen

Hahah vilken bild :P

Hann du me allt de där innan 9.20??? Du måste vara bra morgonpigg ;P

2012-04-22 @ 17:18:26
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0