To do-list

Har en viss hatkärlek till to do-lists. Det är asbra för att det blir visualiserat och trukturerat i huvudet. Och skönt för att det blir visuellt avbockat och därmed färdigt. Här är en del saker som jag hoppas kunna bocka av strax. Förhoppningsvis idag och imorn. Kan tyckas konstigt att jag vill göra det på min semester, men det är jätteskönt, då får jag nästan hela dagar till det och så kan man leva skönt sen när man jobbar och allt rullar på, och då har jag inte tid att ta tag i sånt här. Det är lite som att skapa en målbild av vad man vill åstakomma, och då blir det lite som en tävling att fixa. haha lättlurad man är. Nej då, men det är skönt, då vet man vad man har framför sig, bara ta tag i, annars förvinner de aldrig.
  • Tvätta
  • Laga Persiennerna
  • Laga mitt halsband (min kära uggla har gått sönder buhuuu :´(
  • Skapa Träningsgarderob (Åka till ikea, bygga, strukurera)
  • Lägga upp grejerna från förådet på Blocket
  • Rensa alla garderober och byråer och slänga kläder
  • Tvätta fönstren
  • Laga rosten
  • Fixa städskrubben, påsar
  • Städa damma skura ordentligt
  • Rensa badrumsskåpet
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med dig där! håller själv på att styra och fixa massa! håller på att kämpa med data rummet men nu tröttnade jag ganska hårt! Jag ska bara plocka in allting igen men det suger jag tappa lusten! Sen ska jag även försöka fixa graderoben också så jag kan åka en gång till återbruket med allt på samma gång! Åhh heja!

2012-08-07 @ 15:33:44
URL: http://psajk0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0