Fixardag

 
Fixade persiennerna idag. Ni ser hur illa de ser ut, det gick inte att få ner de helt eller få upp dem. Och så hade svarta gummilisten lossnat. Jag fixade persiennerna helt själv, SJUKT NÖJD. Det är INTE så lätt som det låter. Ena snöret hade åkt så långt som ur ur röret och var på utsidan, så jag fick pilla in den på andra sidan, och sen försöka få in den genom lilla röret på andar sidan, och SEN trockla igenom alla hålen och knyta fast. Fick lossa delar av persiennen och sen hamra dit den igen. Det var tre snören som lossnat... SJUK NÖJD haha :D Och sparade massor av pengar på att göra det själv :) Sen har jag fortsatt städa resten av lägenheten men är inte klar än. Ska fixa klart så fort garderoberna också är fixade :) Jag hann iaf bocka av lite av to do-listen idag :) Jag tvättade fem maskiner tvätt. Städade och gjorde fint i städskrubbet. Tvättade alla fönster.
 
På kvällen var jag till Björnön med Nicke och sprang 12,9km. Gick inte så fort men jag sprang åtminstone hela tiden! Nu latar jag mig lite i soffan till bra tisdagsserier. Mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0