Gårdagen

Vilken skitdag det var igår. Det var inte så att förutsättningarna inte var bra, för det hade kunnat bli en toppendag med sol, fest och allt skoj. Men mitt huvud och kropp ville inte alls. Jag ville bara sova hela dagen. Hade inte ont någonstans, det hände inget speciellt dåligt, ändå va det en hemsk dag. Från att jag vaknade på morgonen ville jag bara krypa ner i en skokartong och stanna där. Jag åkte ut till stugan och la mig i solstolen och sa inte många ord, jag ville bara sova. Jag var inte bra till något eller för någon igår. Mycket tankar i huvet som snurrade samtidigt som att hjärnan var utblåst och tom. Mycket händer kring mig och jag kan inte hålla alla intryck borta. Jag kan inte stålsätta mig mot allt och det gör ont. Jag semester och då blir jag stressad, rastlös och lat på samma gång. Vill göra massor men ändå inget. Känns som att allt jag sa och tänkte bara blev fel, inte alls som menat. Jag vet inte vad jag vill. Jag vill bara logga ut från livet en liten stund. Dansa pausa, dansa pausa, pausa, pausa, pausa, pausa.

Kommentarer
Postat av: emma

<3

2012-08-05 @ 15:20:09
URL: http://psajk0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0