Hejjar på alla!

Haha, just ja, måste bara säga att när jag sprang genom Biskopsängen, Blodomloppet gick där igenom, så hejjade jag först på mamma och pappa som bor först, vikade glatt eftersom mamma tog kort också... sen hejjade jag även på min ena moster med familj som satt på gräsmattan vid deras stuga, och sen min andra moster som satt vid den tredje (stugorna ligger rätt långt ifrån varandra).
 
Vid den tredje så hör jag två killar som springer bakom mig säga att "haha va kul, hon hejjar så glatt på ALLA." Så de hejjade också! :) hahaha, jag hade sån lust att bara säga, ja jo, men jag råkade känna alla dom... men det va lite kul att de tyckte jag va lite knäpp som hejjade så glatt på alla som vi sprang förbi! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0