Liseberg

 
Å här kommer lite bilder rån Liseberg förra fredagen. Jag åkte Kanonen, Balder, Kållerado, FlumeRide, Hanghai, Lisebergbanan, Atmosfear, Uppskjutet, Virvelvinden, Uppswinget, Radiobilarna... tror det va allt :)
 
Jag åkte allt man kunde, som verkade spännande skulle man kunna säga. Besviken på att virvelvinden var så mesig bara. Den som var äckligast var nog Uppswinget som var som en gigantisk gunga. När man var lite så ville man ju hoppa när den va högst upp, nu tänkte man lite, snälla svinga inte iväg mig :P Atmosfear var inte så läskig när de släppte, utan där tyckte jag det läskigaste var när man var där uppe, rätt högt uppe och bara satt. Har kommit på mig själv att ha blivit mesigare med åren när det gäller höjder haha ;) Blev grymt blöt av FlumeRide, vi tryckte i oss alla tre tjejer i frammen, så vi fick bra framtyngd... och ingen baktyngd haha. Var blöt om foten fortfarande när jag kom hem. Och så fick jag blåmärke på knät av en krock som slåg hårt i radiobilarna! När vi skulle ifrån Liseberg var vi rätt hungriga vid halv tio på kvällen eftersom vi hade valt karuseller framför mat hela dagen. Vi åt en glass, det var allt. Men vad gör man inte för att hinna åka så mycket som möjligt! :)
 
Tack alla inblandade. Hade en underbar dag!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0