Löööörda dårå!

 
I lördags hade jag verkligen en jättekul kväll! Satt hemma hos Sebbe och förfestade, drack drinkar och spelade spel. Vi spelade fyllejänka. Ni vet det där tornet med klossar som man ska dra ur en kloss var och en tills det tillslut rasar. Nu var detta ju fylleversionen så på varje kloss stod det grejer man skulle göra eller tala om. Jag fick dansa och sjunga ståendes i soffan till Aquas "Im a barbie girl". Svepa en hel cider. Tala om att jag har använt en sexleksak och dricka min ålder i klunkar av redbullvodka. Dessutom fick jag den gigantiska redbullvodka-drinken av kennta som fick i uppdrag att göra en drink och ge till nån. Tack för den och tack för att jag fick en god drink och inte en taskig! Även om den va rätt jävla stark i botten... Det blev också ett par vattenfall med i leken. Och så några små shotar.
 
Vi hamnade mot min vilja på BMB. Okej, var väl inte assvår att övertala kanske men ändå ;P På topp och bara asglad hela kvällen, hade hur KUL som hellst, alla var så glada och hade lika kul!!! Vi var väl kanske typ 12 st som gick ut och röjde. Tur att vi var några stycken för man vill inte vara själv med att vara gammal på BMB hahaah. Det är ju verkligen jättekul att vara ute och dansa, det kan jag erkänna att jag verkligen tycker! Speciellt såna kvällar när alla bara är så glada! Så SKÖNA människor att festa med!!! Var glad hela söndagen men ska erkänna lite småtrött i mössan också haha. Så jag bestämnde mig för att skippa alla måsten och bara vara och gilla livet! Väldigt bra beslut!!! :D Haha, kändes som jag skulle somna med ansiktet i kebabtallriken när jag kom hem, lite småtrött. Jag hade trots allt sprungit (delvis gått) 13km på dagen också. puss puss puss på alla jag umgicks med och träffade på i lördags!!!! Ni är alla delaktiga till att min kväll blev GRYM!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0