Nu så

 
Sådär, efter lite drygt en deppardag är det dags att bli glad igen tycker jag:) Väljer att dra liv i mig själv och få energi. Brukar ge mig själv någon dag sådär ibland när kroppen inte vill:P men man får se till att man inte hamnar längre ner bara, kanske pms vad vet jag haha. Idag ska jag ta tag i mitt hem och sen komma igång med träningen igen hoppas jag. Massa bra musik i högtalarna och så ska mitt hem bli fint! Det brukar också göra att man mår bättre. Herregud, semester, inte bra för nerverna. Jag behöver lite gas i mitt liv haha ;D Och MUSIK, det är räddningen till mycket!!! Älskar musik! Ett fint hem, musik, träning, vänner, gas och jag mår gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PMS är de nog för du är ju efter mig och jag har nu så det är nog de=)
Jag håller också på med hemmet lite idag! det är skönt att rensa lite! vart och köpt en ny garderob så nu kanske den i datarummet kan styras upp igen! inge kul hur den är nu!då brukar de kännas lite bättre:)

2012-08-06 @ 14:38:10
URL: http://psajk0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0