Ouups

Om kroppen säger "inte en brá idé" och huvudet säger "näe inte så smart"... Då får man fan skylla sig själv om man ändå gör det!
 
Haha jag kan inte annat än skratta åt det. Jag får skylla mig själv. Det har blivit en del träning hittills i veckan; löpning/backträning, HIT, löpning 10k (Blodomloppet) och Cirkelfys. I måndags kände jag mig lite orkeslös efter helgens alkoholintag :P I tisdags efter hiten började jag bli lite snuvig men inget allvarligt. På onsdagen när jag blev erbjuden att springa blodomloppet så kändes det lugnt eftersom jag bara var lite snuvig. Igår däremot kände jag av halsen efter löpningen, jag hade inte ont eller så utan var bara lite rosslig och hostig. Men när jag satt och väntade på cirkelfyspasset så tänkte jag ändå tanken "Det här är ju sådär bra... ska man, ska man inte?" Men jag körde på, jag tycker ju att det är så kul, och tänkte på att inte anstänga mig till max (vilket jag iofs glömde efter halva passet). Sen visste jag ju att jag inte skulle träna idag så då skulle ju kroppen få vila:) Men i natt var lungorna fan tunga alltså. Och när jag vaknade kunde jag knappt prata kändes det som. Fick prata lite för mig själv hemma för att prata upp stämbanden innan jag kom till jobbet :) Jag ha fortfarande inte ont så det är inge synd om mig. Bara lite svårt att andas utan att hosta och det är rätt varmt i halsen och lungorna typ. Låter lite som en lodis gör jag också. Träningen i sig är ju ingen fara, och kanske hade jag vaknat såhär ändå. Men jag tror ändå att man ska hålla sig lite till den inre instinkten :) Många är ju lite småkrassliga nu tycker jag så det är ingen stor grej :) Jag är glad så länge det bara är lindrig, så man kan hålla igång som vanligt :) Ska dock ta det lite lugnare för halsens skul. Fredag idag hörrni! Det gillar vi!!!
 
På lör/söndag kommer jag nog säga samma som idag fast av en helt annan anledning:P Inte bra, inte så smart... men ändå gör man det hahaha! Då säger vi skål! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0