Uppbyggnad

 
Här kommer en några veckor gammal bild som jag å Emma busade till. Nu är tanken att jag ska försöka stärka upp mig efter semestern! Dags att börja träna igen så jag får styrka och lite muskler! Just nu är jag så svag så det är pinsamt Jag förstår inte vart all styrka har försvunnit. Så i höst får det bli styrka igen. Och spinning och löpning. Det blir ett tufft år nästa år och det är detta år jag måste försöka att bygga på så jag pallar det något sånär bra! :)
 
Idag körde jag ett cirkelfyspass med två nya ledare. Och haha det är ett skämt hur svag jag har blivit. I januari kunde jag klara alla armhävningar tex på tå, nu klarar jag typ två haha. Träningsvärk i magen har jag idag också sen jag körde lite fällkniv mm igår. Ser fram emot en rolig höst, finns jättemycket oliga pass! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0