Lite julledigt

Min fasa nu när det blir julledigt är att bli sjuk när kroppen slappnar av, men det hoppas vi på att det inte händer :) Igår var en lång dag. Jobb 7.30-19. Mat och The hobbit på bio med vänner sen en sväng till Hattfabriken till två med Fia som fyllde år. Det är tur att man slutat bry sig så mycket om hur man ser ut att man inte behöver hem emellan utan kan komma som man är :P Nu blir det en sväng på stan i ett försök till att köpa julklappar. Försökte igår, men då han de stänga innan precis när jag slutade jobba! Det är inte konstigt att man aldrig hinner. Jag jobbar ju på stan så man tycker ju att det inte behöver vara så svårt att handla. Men jag hinner ju ändå inte gå på stan. Ett försök nu då, jag lär ju inte vara ensam.
 
Började morgonen med att knocka ut massor av fil och müsslil ur tallriken på vägen till vardagsrummet. Asså inte lite heller utan halva jävla golvet! Min axel gör asont för den fick sig en regäl jävla smäll av dörrposten på vägen dit. Sista müsslin också så jag kan inte fylla på. Jävla klantarsle!
 
Skulle uppskatta om jag kunde hitta mitt körtkort också! Tack tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0