Lockigt, busigt, morgonrufs!

 
Hihi, jag älskar ju lockigt/ruffsigt hår. Det bästa med lockigt hår är att det är lockigt när man går och lägger sig och ruffsigt när man går upp. Men jag gillar det, ser ut som ett litet troll, men lite gulligt busigt ;-) Istället för att saker ligger åt ett eller annat hål, motsatt mot allt annat, så är det liksom jämnruffsigt istället,och man behöver inte göra så mycket åt det. Tom så man kan känna sig lite söt när man vaknar haha. Händer ju inte så ofta. Lånade sån vågtång av Madde igår, och jag ska köpa mig en själv. Tyckte jättemycket om förut när jag hade permanentat hår, för då var det också konstant busigt. lätt att bara fixa lite ruffs för att kamoflera resten av rufset liksom :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Fin du är :-*

2012-12-10 @ 06:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0