Lucia 2012

 
Det är idag det. Jag har haft en rätt dryg dag idag. Mycket att göra. Många som krånglade med mig hela tiden, så man knappt han andas. Sen ville en kollega vara ledig eftermiddag och jag fick hennes. Så jag hade sju format på eftermiddagen. Och folk som ville ändra saker i någon hela tiden. Kände huvudvärken börja närma sig på eftermiddagen. Och lite tekniska fel på det som jag ville lösa samtidigt såklart. Men det är ju iofs just sånt som är kul med mitt jobb också. Det är bara det att det ibland blir lite för mycket. Och idag blev jag faktiskt tom arg en liten stund. HATAR när saker blir fult och jag kan/får inte göra nåt åt det. Helt jävla idiotiskt är vad det är. Om ni ser massor av luft mellan annonser ibland vid kungörelser så är det INTE MITT FEL!!!! Hatar jävla skitregeln. SÅ FULT!!!
 
Jag missade helt vår Lussefika och vårt Luciatåg som brukar komma och sjunga hos oss. Jag var så uppe i mitt egna med att försöka lösa och styra allt att jag varken märkte att folk gick iväg och att klockan passerade tiden som fikat var. Missade en mysig stund med lussebulle och glögg :( Fan. Jag måste börja säga NEJ till att ta åt mig saker. Min tidning är rätt står just nu att det räcker bra med bara den. Men jag har så svårt att säga nej.
 
Var och lussefikade lite hos Tossa mellan jobb och träning. Så jag fick lit lussebulle iaf. Klockan åtta var det träning som vanligt. Lite ledsen att inte Emma kunde följa med, så jag var lite opepp från start. Kan säga att jag blev ännu mer opepp när det var fel ledare också. Var två tjejer istället för grabbarna. Det var helt okej övningar, så det var likvärdigt på så vis, men trycket och pulsen saknades. Man tar i mycket mer när det blir ös. Så fungerar iallafall jag. Men tränad blev jag iallafall. Så Emma, du missade inte så mycket ;-) Krya på dig hjärtat. Tänker på dig. Var rädd om dig. Du ska bo i din kropp länge länge! Hälsan är VIKTIGAST AV ALLT!!!!! <3
 
Nu sova!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Okej åhh vad skönt att jag inte missade så mycket kan jag släppa ångesten av att jag missade nåt!
Tack raring jo de är ju helt sant hälsan är viktigast!
Och för DIG med säg NEJ när det blir för mycket!!!! du klarar inte av allt hur mycket du än vill! eller jo de är klart att du gör men de är inte bra! HÄLSAN först!
Älskar dig<3

Svar: Du ska släppa ångesten redan innan darling! ;) Men jag förstår, och du missade inget :)
MIG

2012-12-14 @ 14:44:25
URL: http://PSAJK0.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0