Massage

Asså jag säger bara, det blir bara värre och värre att gå på massage. Idag tog jag längre massage för att få båda delarna. Rygg/Nacke och Ben/säte/vader. Känns som att jag har stora blåmärken på hela insidan av låren där han tog mycket idag. Vi hann inte med det sist när han upptäckte hur stel jag var där. Tänk, det är fan nåt år sen nån var på insidan av låren och när det känns så, så inte fan tänker jag låta nån röra mig där igen haha. SATAN va ont det gjorde. Sved så jag nästan började gråta. Jag låg på rygg och fick typ bita mig i handen för att inte skrika rakt ut! Jag är såå öm där nu. Inte bara muskelöm utan blåmärkes-av-ont! Han sa att det var bra om jag fick blåmärken för då är blodkärlen typ spräckta och cirkulationen kommer igång... Mmmm skööönt! hehe :P
 
Annars är det mycket nu på jobbet. Alla format fram till torsdag/fredag nästa vecka ska redan göras. imorn och fredag ska jag typ göra 10 format. Hejja hejja, nu ringer de från ala håll om alla tidningat om allt. Något omrörd i huvudet när jag kom där ifrån. Vi fick jullunch på jobbet idag också. Från Ica Ettan. Riktigt bra för att vara "icke hemlagad" julmat faktiskt. Ingen träning idag så alla muskler ska få återhämta sig. Tråk

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0