Massage :)

Idag var jag på massage. Benmassage. Framsida baksida lår. Sätesmuskeln, vaderna och framsida smalben. Asså herrejävlar!!!! Jag var tydligen NÅGOT stel i lårmusklerna och insidan. Helt galet att det kan göra så sjukt ont när han tryckte rakt in på skinkan. Och utsida lår, fy fan!!! Och vaderna, också fy fan!!! Baksida lår var det enda som inte gjorde så ont så länge han inte kom mot utsidan. Det gör ont när man masserar rygg och axlar, men detta var hemskt bitvis, hela muskeln bara chockades. Men så jäkla duktig massör. Jag blir lika imponerad varje gång av hans kunskap och känsla.
 
Man kan ju tänka sig att det kan kännas lite skönt och "erotiskt" med benmassage, men det kan jag säga att det är det FAN INTE. Det gör BARA ONT! Men såklart skönt att man bli mjukare. Kanske får ta en extra vilodag denna vecka, idag. Eftersom han inte tyckte att jag skulle träna ben just idag så det blir mjölksyra i dem som redan jobbar på att återställa sig efter massagen. Kanske tar mig iväg och kör överkropp... men å andra sidan så kanske man skulle vila och mysa ner sig i soffan och inte alls ta sig ut i det här vädret :) Får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0