Min telefon sov

Igår när jag kom hem från träningen och hade duschat och ätit kunde jag inte hitta min telefon. Inte kan jag ringa till den heller eftersom jag inte har hemtelefon. Jag letade på alla ställen den kunde ligga. Upptäckte också att jag inte hittade gymkortet. När jag hade letat på alla platser jag kunde tänka på så gick jag tillslut ut till bilen. Utanför garaget låg min telefon och sov i snön. Tur att den är vit och låg uppochner. Den måste ha räddat den från att ha blivit snodd. Två meter ifrån låg även mitt träningskort. Ibland ska man ha tur! Telefonen mådde inte så jättebra och var iskall i början och stängde av sig, men nu fungerar den som den ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0