Ren glädje x 2

Först vill jag säga att jag har varit så sjukt trött hela dagen. Jag funderade jättelänge om jag skulle orka ta mig iväg och träna eller inte. Det skulle vara ett kul pass, men jag hade verkligen NOLL ork. Men jag tänkte att det ju bara var mellan sex och sju, så inte så sent så skulle jag få komma hem och sova sen. Jag åkte dit och när jag kom in i salen var det som att något bara skiftade i mig och jag fick massor av energi, glädje, samhörighet.

 
Sen vill jag säga ÄNTLIGEN kan jag ha färgade linnen på mig när jag tränar!!! YEY!!!!:D Har massor hemma, men inte någon träningsBH som funkar. Jag klarar inte av att ha färgade linnen när man får happy nipples, pallar inte det så då har jag nästan bara svart! Men nu har jag hittat rätt!
 
 
Märket StayIn. Asbra om man har mindre bröst och mot happy nipples eftersom den är lite tjockare framtill. Älskar den redan så jäkla mycket!!!! Me sooo happy!! Couse I LOOOOVE COLOR!!! Emma har också en av samma märke men en annan modell och älskar den också! Rekomendationer från två träningsnördar med olika BHproblem! StayIn verkar vara lösningen ;-)
 
Det var CirkelfysX idag. Finns inte riktigt. Men det är som CGX fast i salen och med fria vikter och kroppsvikt. 10 stationer. 2 övningar på varje. 30 sek på varje övning varvat x 2. (alltså två min på varje station). En explosiv och en mer med styrka. Fasiken så kul det var. Vi var 4 pers i varje grupp och jag hamnade med tjejor jag har tränat med förr och vi peppade och tog i av bara fan. Ett leende på läpparna hela passet. Så himla kul! Å va jag vill ha det passet in i ordinarie schema! Och Robban är ju guld, alltid! Tog tyngsta på många ställen. 32kg på enarms squat med kettlebell. Expolisiva armhävningar m hopp. Bara kul hela passet. Tänk att träning kan vara så kul!!! (Emma det kommer fler gånger, bara för att jag skriver såhär så ska du inte känna att du missade nåt.) Jag är så glad att jag valde att gå! Nu mår jag bara mys! :)

Kommentarer
Postat av: Salisen

Jätte fiint linne :)vi gillar färg!! Jag tycker dock de e så svårt me tränings bh:ar, har man ingen tutte innan, får man ju absolut INGEN tutte alls me tränings bh :( inte för att man vill ha värsta puchen när man tränar, men någon tutte vore ju fint ;P

Svar: Nej jag vet, asjobbigt! :( Jag har ju inte heller nån tutte, och nej, man får liksom leva med att man inte har nåt när man tränar. Har varit en vanesak för mig, jag har sagt NO WAY till träningsbh för nåt år sen men nu har jag vant mig. Men jag kan verkligen varmt rekommendera denna. Den ger lite extra, eller iallafall inte plattar till det pyttelilla som finns :) Sen önskar man ju att man hade mer, men det är ju ett problem utöver träningen haha :P Testa! puss! :*
MIG

2012-12-14 @ 12:26:33
URL: http://salisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0