Skidpremiär!


 
Igår var jag ut med mina längdskidor för första gången med Nicke! Premiääääär!!! :D Det var jobbigare än jag hade tänk mig. Första varvet hade jag jättemycket bakhalt så det var trixigt att ta sig upp för backarna. Vi fick gå tillbaka till bilen och sätta på mer fästvalla. Jag skulle vilja att de gled lite lättare också. Hade inte för mig att det var såhär tungt att åka längdskidor, iofs var det typ väldigt många år sen sist, men ändå :P Sen fick jag sjkut mycket skavsår på hälarna trots att det egentligen är jättebra pjäxor, men jag får å andra sidan skavsår av alla nästan alla skor så.. Åkte 12km. Fatta att ta sig runt 45 samt 90 sen... Oh lord haha! :P Börjar få lite kalla fötter!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0