Synrgy360x

 
Igår var jag och Emma på ett temapass på Monstret på Friskis. Först fick vi genomgång av vad man kan hitta på för övningar på den och sen körde vi själva passet. 15 övningar, ett varv. 20 sek aktiv vila mellan övningarna. Det här är ett jättebra sätt att lära sig vad man kan hitta på för kul på Monstret. Om det blir ett riktigt pass av den så hoppas jag att det blir som jag körde tidigare i veckan, fler varv och mer intensivt. Jag kan själv tänka mig att använda den rätt mycket när jag inte är på ett annat pass utan bara vill köra på gymmet. Räcker att man har en vän med sig och sen kör man. Tabataintervaller pasar bra tycker jag! Den står ju som en klump mitt på golvet, därav mitt och Emmas namn Monstret, men bra invest Friskis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0