Träning! :)

Igår var det HIT på schemat igen. Jäkla skönt och jäkla jobbigt! :) Igår var det tom så att en ledare sa till efter passet var klart till passledaren att ena zonen kanske var lite för tung... (zon 4). (Nästan BARA BEN) Jag hade den sist och trodde att det kanske var för att det var sista zonen. Men jag kunde knappt hoppa mig framåt till slut. Hjärtat ville inte sluta rusa. Vid zon tre var jag vimmelkantig varje gång jag ställde mig upp och skulle hoppa boxhopp. Man måste gilla att ta ut sig om man ska gå på dessa pass.
 
Dagens pass. HIT. Som vanligt 4 min i varje zon. 1 min paus mellan varje zon.
 
Zon 1: 8 Kettlebelswing. 8 Benböj kettlebellhopp. 8 Expl situps, raka armar över huvet till tår.
Zon 2: 8 Knäböj m sandsäck. Krabbgång m säck i knä. 8 Slänga säck på axel/ner i golvet.
Zon 3: 8 Boxhopp. 8 Expl armhävningar m hopp. 16 Mountainclmbs
Zon 4: 8 Tunga marklyft. Grodhopp förflyttning. 8 Smala skivstångslyft sumo, golv till haka.
 
Bonus. 4 min.
Stå i handplanka medan kompisen hoppar över och kryper undet en. 6min. Haha lite halvkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0