Svart eller vitt = färg i min värld :)

Jag är en människa som är lite antingen eller! Det kan jag erkänna. Maxa eller skita i det;) Kämpa eller låta bli. Oftast är skita i det och låta bli inte ett alternativ. Men efter att inte tränat på tre TRE dagar, så skulle jag lätt kunna skita i det idag också. Det har jag pratat om tidigare att jag älskar när mitt liv är fullsmockat och jag är HÖG på stress och saker att göra. Minutplanerar varje dag för att den ska gå ihop. Adrenalin. Då trivs jag som bäst! :) Sen vet jag också vad det medföljer, det är inte bra för kroppen och hjärtat och allt sånt. Men jag pallar inte att göra för lite. Jag blir grinig och irriterad. Och måttet "för lite" är ett mått som jag själv bestämmer, som kanske inte är jämförbart med alla andra. Men... jo måste passa mig lite.



Jag och LM har skickat iväg förfrågan till potentiella samarbetspartners i vårt projekt, så nu är den bollen i rullning också! :D Nu håller vi tummarna! Så har jag flängt runt lite för att hitta det sista för resan.

Idag gick startskottet för nästa utmaning också. På jobbet ska vi tillsammans gå runt Europa. Jag har fixat stegräknare till oss. Okej, jag har inte köpt, men hittat och bestämt! :) Så i morse gick jag till jobbet. Mitt mål är att hålla mig över 10.000/dag som är rekommenderat. Som lagledare måste jag ju föregå med gott exempel!;) Jag vet hur det här kommer att trigga mig:P jag kommer att jaga steg nu i typ 8 veckor så det blir nog som att vara tillbaka i januari igen haha. Men som sagt, även här måste jag tänka lite på att inte jaga för mycket. Måste sätta en normalnivå att det räcker när det räcker.


Kommentarer
Postat av: Salisen

Va e de för projekt?? Man blir ju nyyfiken :D

2012-02-09 @ 19:19:58
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0