Halvklassikern :D

Nu ni! Nu har jag anmält mig till tre av loppen! Nu ska här en HALVKLASSIKER göras! Wiiie! :)
15 mil Cykling, 1500m Simning, 15km löpning, 4.5 mil skidåkning!









Så nu får ni hejja på mig och min kompanjon ELINA! En klassiker går ut på att man ska genomföra dessa 4 tävlingar under ett år. En halvklassiker och det innebär att man ska göra halva dessa lopp. Något år ska jag göra EN SVENSK KLASSIKER. Men det får vänta tills jag helt enkelt är bättre tränad för det. 30 mil cykling åker man liksom inte helt otränad, inte heller löpa 3 mil eller åka skidor i 9 mil, det är bara att konstatera att jag bör börja med att göra halvklassikern. Många har ju genomfört en tjejklasiker som är tjejvarianterna av dessa lopp, så det känns inte som en utmaning (även om jag inte vill ta ifrån de som har gjort det, den bragden) Men för MIG så känns det för lite utmaning. Vi kommer avsluta nästa år med Halvvasan! Hejja hejja oss!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0