Helgen

Ibland så (rätt ofta) så består mitt huvud av väldigt många olika tankar, och då blir det en spridd skur! :P Såsom jag kan prata ibland, är jag liksom hoppar från en tråd till en annan, för att jag fredan är på nästa punkt innan den innan. I fredags var jag hemma hos C&E och käkade tacos och såg film. Contagion. Hehe, nu kan man inte låta bli att tänka på alla baciller som finns överallt.



I lördags var vi iväg och kikade lite skidgrejer och jag köpe mig ett ryggskydd äntligen! Och så köpte jag mig en jacka. Problemet är att den inte alls passar till mina byxor! Morr! Och knappt till mina andra svarta byxor heller, så jag måtste lämna tillbaka alternativt köpa nya byxor IGEN! Och det har jag typ inte råd till. Sen blev det träning och sen hem igen till C&E och sen till Hatt.

Igår var jag på HIT. Jag har en policy att man inte tränar om man har truckit dagen innan. Men jag var rastlös och kände mig inte så jättebakis och tyckte inte att jag hade druckit så mycket. Hade väl ätit och druckit lite dåligt under dagen också. Efter tredje zonen så var jag helt färdig. Efter sista så såg jag stjärnor och mådde illa, jag var jätteära att gå ut och kräkas. Kunde knappt genomföra bonusövningen som jag annars älskar! Hahaha, aldrig mer HIT bakis! Inte en hit! Och nu är jag rädd att jag blir sjuk, för att jag mosade slut på kroppen.

Ser fram emot HIT imorn igen, då ska jag mosa mera! Ska förresten ev träffa LM för mitt projekt imorn också. Och så måste jag fixa lite för resan. Växa pengar och köpa lite grejer. Woop Woop på lördag åker vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0