Ja, jag säger då det

STJÄRNPAX för att hitta någon utifrån! ;) På festen förra helgen var där en kille hade sin exflickvän, sin nya flickvän och minst ett ligg. På samma fest. Gäller att LIGGA i;) och om man tänker efter längre så var det fler där som har legat med fler än en på stället. En hade ett ligg + ett ex där, en annan hade sitt ex + sin nya där osv. I det fallet är glad att jag bara hade mitt ex där, visserligen hans nya och hans ligg (men det har ju inte jag "orsakat") Och jag är glad att jag var FÖRST där och att det varade ett tag därför sätter jag mig utanför denna soppa! Gäller att inte sätta exen brevid varandra, inte sätta ett ex och en ny bredvis varandra, ligg och buksvågrar, inte sätta några bredvid varandra som inte är så smart och ändå försöka SPRIDA så mycket som möjligt för att det ska bli en bra blandning. Kul för de som gjorde bordsplaceringen.

Ändå slutade det med att två som ännu INTE har legat med varandra gjorde det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men istället har jag jobbat på jobbet! haaha aldrig riktigt ledig!

2012-02-06 @ 16:42:13
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0